۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

اين چند وقت

اين يك ماه و نيمي كه شركت نرفتم، خيلي خوب بود ولي بالاجبار تمام شد تا پايان سال. فرصت كردم با خودم حسابي خلوت كنم و خودم را بيشتر بشناسم. فرصت كردم چند تا از فيلم هاي مورد علاقه ام را ببينم و كتابهاي جديدي بخوانم و حرف هاي جديدي بشنوم و از همه مهمتر فرصت كردم تغيير كنم. از اين به بعد اينجا همه ي چيزهاي خوبي كه دوست دارم همه ببينند و بخوانند و بشنوند و جاهايي كه دوست دارم همه بروند و كارهايي كه دوست دارم همه در آنها مشاركت كنند و خلاصه همه ي خوبي ها و زيبايي ها و مهم هاي دنياي بيرونم را با شما به اشتراك مي گذارم. خوشحال مي شوم شما هم نظرتان را بگوييد و با هم تعامل داشته باشيم. برگشتم شركت و باز هم كار و پايان نامه هست اما من ديگر آن م.ش قبلي نيستم. هر سال به يك چنين چله هايي نياز دارم تا خودم را بازيابي كنم و آدم تر بشوم كمي بيشتر هر سال. به هرحال اين چند وقت اينگونه گذشت.

۱ نظر:

نیکو گفت...

عاشق چله نشینیتم، من کارای این ترمم رو تموم کنم میرم سراغش ;)