۱۳۸۹ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

راه همه راه همه است

اصلا چه معني داره آدم بعد از فوق ليسانس فوري بره دكتري بخونه! اصلا چه معني داره همه شبيه هم زندگي كنن؟چه معني داره تا يه كم درسخون بودي و زبانت هم خوب بود بيفتي به فكر اپلاي و رفتن خارج و بورس و اين داستانا. مگه زندگي فقط از همين يك راه مي گذره؟ آقا اصلا من مي خوام چندسال يه جور ديگه زندگي كنم. مي خوام اينجا به درد بخور باشم. مي خوام اينجا باشم...حالا اگر جاي كسي رو تنگ كردم زود بياد بگه حلش مي كنيم با هم. من نمي خوام دكتري بخونم ايها الناس مگه زوره؟؟؟؟ كاراي ديگه دارم. مي خوام يه شكل ديگه زندگي كنم. نمي خوام راه بقيه رو برم...آخيش راحت شدم! چقدر داد زدم.همين

۴ نظر:

نعیمه گفت...

من هم بعد از فوق لیسانس دیگه نخوندم.
بعد از لیسانس می تونستم برم خارج و نرفتم.
حالا گاهی وقتها پشیمونم و گاهی وقتها راضی.
پس هر جور که دلت می خواد زندگی کن و کاری به کار حرفهای بقیه نداشته باش چون هر کاری کنی یه روزهایی پیش میاد که به خودت می گی عجب غلطی کردم.

elham* گفت...

خب من که خیلی موافقم.یه جور دیگه زندگی کردن رو می گم.اصلا چه معنا داره آدم همش فکر کنه می خواد بره خارج یا نه؟اینقد زندگیه همینجوری هم می تونه خوب باشه

elham* گفت...

در مورد سه نقطه،نقطه کاما،دو نقطه،کامای تنها... در مورد همش نظر منم همینه

مرضیه گفت...

این تصمیمی بود و احتمالاً متن مشابهی بود که من گرفتم و نوشتم. مدتی ماندم و خواستم که مفید باشم و جان کندم و ... و پشیمان هم نشدم و اکنون دارم دکتری می خوانم در خارج از کشور...