۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

حوصله ام كجا رفت؟

امروز متوجه كاهش درصد تمركز و حوصله ام در باب خواندن مقالات و متون مربوط به مقاله سياستگذاري علم و فناوري شدم. يك جوري جمع و جورش كردم كه خودم هم خوشم نيامد چه برسد به دكتر! اما خب حوصله شان را نداشتم بيشتر دلم مي خواست فيلم ببينم و يك راهي روشي براي تببين روابط در پايان نامه ام پيدا كنم. مي خواهم دوباره حوصله و تمركزم را برگردانم و اين كار را به زودي انجام خواهم داد. خبرش را خواهيد شنيد. من از سمبل كاري خوشم نمي آيد و به اين نتيجه رسيده ام كه براي اينكه نتيجه ي كارم را دوست داشته باشم نبايد در آن واحد چند وظيفه را بپذيرم و تا كارم با يك پروژه تمام نشده هر نوع پروژه ي ديگري را قبول نمي كنم. اما الان با اين پروژه هاي در دستم چه كنم؟ 

۵ نظر:

حضرت خضر گفت...

کمی به خود تعطیلی بدهید

نعیمه گفت...

خوب فکر می کنم باید پروژه هات رو به ترتیب اهمیت الویت بندی کنی و یکی یکی اونها رو انجام بدی.

googy گفت...

درست ميگه خضر

شادبانو گفت...

كاملاً باهات موافقم... من هم دچار همين مشكلم... هم از سمبل‌كاري خوشم نمياد و هم چندتا چندتا كار مي‌گيرم!!! الان هم وسط يك عالمه كارم

elham* گفت...

چرا اینجا اینقد برای من آشناس؟
نمی دونم