۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

اين كيست اين؟اين كيست اين؟


در جواب سوال من كيستم؟ جوابهاي زياد و مفصلي مي توان داد اما جواب من در حال حاضر اين است... من يكي از اطوار وجودم و ناشي از شدت حيات خدا هستم!
يكي از اشكال حيات هستم كه بايد مي بودم و اگر نبودم نقصي به كمال خدا وارد مي شد چون مي توانستم باشم و نبودم... موجي هستم كه از دريا بلند شده ام و خيلي زود هم بايد به دريا برگردم. اما اگر آلوده باشم و سياه دريا براي آنكه من را در خود بپذيرد بايد پاكم كند و اين آلودگي ها را از من جدا كند. جهنم جايي است كه من پاك خواهم شد در آن و لايق و مناسب پيوستن به مبدا كه همان بهشت است. پس آمدنم را چاره اي نبوده چون من يكي از امكانات هستي و حيات هستم. اما زياد هم نمي شود بمانم چون برايم سخت است از دريا دور بمانم هرچه بيشتر هم بمانم آلوده تر مي شوم و پاك شدنم سخت تر مي شود. 
بهترين كار اينه كه به عنوان يكي از جلوه ها سعي كنم جلوه ي زيبا و خوبي باشم و وظيفه ام را درست انجام بدهم! در ضمن به نفع خودم است كه پاك شوم وگرنه پاكم مي كنند!!!

هیچ نظری موجود نیست: