۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

من براي كشورم، كشورم براي من


و در هر حرفه‌ای که هستید، نه اجازه دهید که به بدبینی‌های بی حاصل آلوده شوید، و نه بگذارید که بعضی لحظات تأسف بار، که برای هر ملتی پیش می‌آید، شما را به یأس و ناامیدی بکشاند. در آرامش حاکم بر آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌هایتان زندگی کنید. نخست از خود بپرسید: برای یادگیری خود چه کرده ام؟ سپس همچنان که پیش می‌روید، بپرسید: من برای کشورم چه کرده ام؟ و این پرسش را آن قدر ادامه دهید تا به این احساس شادی‌بخش و هیجان انگیز برسید که سهم کوچکی در پیشرفت و اعتلای بشریت داشته اید. اما چه زندگی به تلاشهایمان پاداشی بدهد یا ندهد، هنگامی که به هدف بزرگمان نزدیک می‌شویم، هر کداممان باید قادر باشیم که با صدای بلند بگوییم: من آنچه در توان داشته ام انجام داده ام.
لويي پاستور

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام
امینم
ممنون بابت نظرتان
منتظرتان هستم در نمایشگاه
لینک شدید
پاینده باشید